Måndag

Känns bra att inte hata måndagar så hårt nu när det är sommarlov. Gick upp sent som vanligt, åt lite, bytte om till bikini och la mig i solen. Har typ glidit runt i bikini hela dagen. Plaskat med fötterna i poolen och chillat i solstolen. ändå blir jag inte speciellt brun. antar att just jag har väldigt otur med generna. bleka förfäder typ. jaaa... kollade på film på eftermiddgen och stod även lite på händer på gräsmattan haha. Bara för att jag tycket det är skoj.
Vid sex hämtade Axel mig och vi åkte moppe hem till honom. Hur bäst dom helst. Pappa hämtade vid halv 11 och nu ligger jag här i min säng. Har sen jag kom hem klurat på vad jag ska ha på mig imorrn. Kom inte fram till nått vettigt så blir att gå upp tidigt imorgon och försöka hitta nått bra. Men shit vad kul det ska bli med grönan. Ah maj gaaaad hahaha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: