M9B 2013

kan inte fatta att det är slut. Inte en enda mer gång i mitt liv kommer jag ha en lektion på Djurgårdsskolan. Ingen mer konsert, ingenting. Och framför allt kommer aldrig mer ha en lektion med min fina klass. Ska jag vara ärlig har jag inte insett det än. Kommer inte sätta min fot där på skolgården igen. Tänkte först att men joooo såklart! Carlotta bor ju där i odlarn så då kan vi ju bara gå en av våra välkända nattpromenader ner till skolan. Men nej. Inte ens det!  För vet ni vad? Carlotta, en av mina närmsta vänner, hon flyttade till tyskland idag. så himla sorgligt! kommer sakna henne massvis! 
Jag har iallafall haft ett grymt sista år i grundskolan även om tiden bara flög förbi och året gick svin fort...
 

 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: