Hej, det var längesen!

Vet egentligen inte varför jag inte bloggat, så ska inte komma här med nån långtradig ursäkt. Utan tack bara ni som inte gett upp hoppet och fortsatt titta in varje dag!
Helgen då? Jo. Den spenderades hemma hos Axel. Hans syster tog studenten i fredags så det var mycket fix inför det student mottagandet som var sen på lördags kvällen. Mycket trevligt. Yesyes. God mat osv.
Sen idag har vi passat barn. Lite så. Kastat boll, fiskat, spelat NHL. Så det har varit kul!
Sitter just för tillfället i bilen på väg hem till Ellen för tjejkväll. Sommarens första och visst känns se najs! Vi får säkert de lika kul som vanligt! Kommer kännas tomt utan Carlotta bara Nu kan man ju tro att jag har 10.000 bilder från dessa dagar jag struntat i bloggningen men nej. Det har jag inte! Haha bara två ynka bilder. Och skulle aldrig blogga blidlös, så... Ja. Charmigt






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: