Fin dag

Dagen har känts typ dubbelt så lång som dom andra den här veckan. Kanske för att jag gick upp halv 9 och har gjort massa saker sen dess? Det tror jag iallafall! Städat och sopat av altanen var de vi gick upp så tidigt för att göra. Haha vi trodde de skulle ta fett lång tid och jag ville hinna sola lite också. Med det gick snabbt och jag hann med att gå den dagliga promenaden, måla naglarna, äta melon, kolla lite tv och sova en stund i solen innan axel smsade att han var på väg hem. Så nu sitter jag i bilen på väg hem till honom. Skulle egentligen ha cyklat men mamma tyckte lite synd om mej haha. Imorgon blir det att ta sig in till stan och träffa min efter längtade Mathilda! Som jag saknat henne!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: