Dagen före midsommarafton

Har verkligen haft en fullspäckad dag idag, vilket har varit skönt för omväxlingens skull! Gick upp väldigt tidigt tillsammans med Axel som skulle jobba. Åt lite frukost och så där. Vid halv 10 kanske fick jag skjuts hem och hann då byta om och äta någon blandning mellan lunch och en extra frukost innan pappa skjutsade vidare mig in till stan. Satt hos mamma på jobbet ett tag innan jag gick och mötte Mathilda. Vi satt och fika och prata i några timmar och sen gick vi lite på stan. Mycket trevligt! Skrev ut bilder till mitt rum och köpte även ett linne att ha imorgon. Redan midsommar och allt. Sjukt hur fort tiden går...
Jag kom iallafall hem runt halv fem och satte då upp bilderna, blev inte ett dugg nöjd och somnade i min mjuka säng. svin trött. där fick jag för jag var så pigg imorse, haha.
Just nu har lite grannar kommit över och så, men jag är för trött för att va social. Tror jag snart ska gå och lägga mig istället, så jag är pigg och glad tills imorgon.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: