Brownie in a mug

Måste bara dela med mig av detta fina lilla enkla recept. Asså det är busenkelt! Och alldeles perfekt, för mig iallafall! För jag är verkligen värdelös i köket. Seriöst, jag duger inte till någonting, men detta kan tillochmed jag klara av. Och det går både väldigt fort och är super gott!

Så hur gör man då? Joo...

1. Ta fram en kopp, sked, mjöl, socker, rapsolja, kakao, salt, vatten och glass
2. Blada ner alla torra ingredienser. Dvs 1/4 dl socker, 1/4 dl mjöl, 2 msk kakao och en nypa salt och blanda ihop.
3. Tillsätt sedan 2 msk rapsolja och 3 msk vatten och rör om ordentligt.
4. Stoppa in i micron i 1 minut och 35 sekunder.
5. Toppa med lite glass
6. KLART!

Och så enkelt var det! Gott också?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: