2 månader

Åkte till Axel igår vid nio tiden för att ha lite film kväll och bara allmänt mysigt. Kollade på en grymt bra film också, hade hört att den var bra och shit alltså, verkligen! Haha. När filmen var slut pratade vi lite och sen så utklassade jag Axel på NHL. Yesbox mina vänner ni hörde rätt! Och inte en utan TVÅ gånger. Sinnes så bra jag är haha
Nu idag sov vi ganska länge. Väääldigt skönt då jag är ganska så trött efter helgen... Haha. Nej men ja.
Sen åkte vi båt också. Väldigt blött och väldigt roligt. Tänk dej typ Colorado på Liseberg mixad med flumeride gånger 10 typ så blöt blev man, haha nej men de var kul! Haha
Imorgon väntar en relativt lugn dag och sedan på tisdag blir de grönalund, sjukt kul, jajamän!

Typ ända bilden jag har, och det tackar vi Axel för!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: