Vadå vi skulle till Skåne?

Har det redan toppen här i Motala! Jag vet vad ni tänker.. Ja jag trodde också vi skulle till Skåne. Platsen ändrades, ingen pratade med mig.. Haha nej men det är lungan. Feta bra camping ändå! Super fint och fräscht! Nästan så man inte vill åka på måndag. Bara mathi som saknas annars hade dom följande campingdagarna varit kompletta. Super synd att hon inte är här... Men kommer troligen campa lite till innan sommaren är slut så det är lugnt! Haha
Sen vi kom hit har vi hunnit med en del faktiskt! Badat, gått en promenad, bmxat och cruisat, diskat och kastat boll med vår bollgalna vovve.
Utan att låta otacksam hoppas jag dock veckan går relativt fort. Känner att jag redan saknar min Axel redan. Faktiskt. Shiiieeeet






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: