Städa

Vaknade hur tidigt som helst imorse av att snickaren började hammra och ha sig utanför mitt fönster... Hur nice? Lyckades iallafall somna om igen, sån talang som jag har, haha. Vaknade igen vid halv 12 tiden efter lite extra sömn. Kände mig då väldigt motiverad och ställde mig och stekte american panncakes. Hade tyvärr inga bär eller så att lägga på, vilket jag var sjukt sugen på, men med lönnsirap smakade det himmelskt ändå! Mmm.
Sen gick resten av dagen åt åt att städa. Rensade hela min garderob och slängde en hel soppsäck med kläder, Sen organiserade jag även mitt skrivbord innan jag gav upp för dagen.
Imorgon ska jag in till stan. Handla med mamma, gå en sväng på Tuna park och köpa tuggummi till Axel är det som är planerat. Sen får vi se!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: