Mathi, De va längesen!

Har spenderat min dag idag tillsammans med Mathilda, för ovanlighetens skull, haha. Har iallafall haft väldig trevligt även fast vi nästan svettats bort i värmen. Tog det halvdumma beslutet att cykla till kjula och köpa pizza. Med en cykel och en pennyboard. jag fick dra. schysst. nej med det gick bra faktikst! Flöt i och för sig fram efter mindre än halva vägen men shit va gott de va med mat sen! Haha sen hade vi bara problemet att ta oss hem. stannade i skuggan i kjulan i flera timmar innan vi vågade oss på att cykla hem igen. Skrattade hela vägen hem där vi dök rätt ner i poolen och svalkade oss. Sinnes skönt kan jag säga! Haha nu sitter vi nere vid barva lappen där de är beachparty. För höga förväntningar skulle jag säga men ja, helt ok.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: