Hallsta day 1

Har bara varit i denna stad i 8 timmar men redan hunnit med en hel del! Vi slog upp tältet på rekord tid och sedan begav vi oss till Ica. Dröjde inte länge innan vi träffade på några pratglada hallstahammriska tonåringar faktiakt, jag som trodde detta var en ganska tom stad ändå? hahah
Efter massa cruisande, skratt, kubb, tråkfilm, snack, pizza, musik, chips och caprisonne ligger jag och Mathilda nu inne i vår enkla boning redo för sängen.
Ska bli skönt att sova nu. Sinnes trött! Fortfarande! Det går aldrig över! Hade svårt att somna inatt och allt. Att det ska vara så svårt! Haha känns ju inte så lovande när jag sovit dålig i min egna säng att nu såga i en sovsäck... Haha men det ska nog gå bra!
Imorgon väntar bad i skantzö badet och massa annat skoj!

Typ en triljon bilder, najs va?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: