Endless summer nights

Har haft en mycket bra måndagskväll. Mycket bättre än söndagen om man säger så haha. Spenderade dagen med att bada, spela kort, lyssna på musik, glida till Ica med mera. Precis som en perfekt sommardag ska vara ni vet! Underbart!
Efter vi hade spillt typ en halv liter cola på mig och min perfekta nachotallrik (som för övrigt var svin god) mötte vi lite vänner från förra året vi var här. Mycket trevligt. Vi pratade, spelade kort, grillade marsmallows, klättrade över staket och var lite sådär lagom kriminella hahaha nej men det var trevligt! Nu är klockan alldeles för mycket och det är dags för mig och Mathilda att krypa ner i våra sovsäckar och sova så gott vi kan. För imorgon är det sista dagen här i Hallsta vilket betyder massa packande. Inte så najs va? Näääää
Resan har iallafall vart helt okej! Mycket bättre än väntat skulle jag säga, super!

Bildeeeeer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: