En såndär bra dag

Dagen idag har varit toppen. Kom till Västerås vid halv tolv och åkte därifrån vid halv tre. Vi tittade och handlade och svettades sönder under gassande sol. Köpte en del grejer men visar det i ett inlägg lite senare hade jag tänkt så blir det riktigt mycket bloggning idag! Woohooo!
På hemvägen stannade vi på dollarstore och köpte en heldel nödvändiga saker där, alltid lika kul! Hela vägen hem hade vi vinden i håret och sjöng högt till låtarna på radion, as nice! Haha riktig sommar är det nu! Varmt och grejer. Vi badade bort svetten när vi kom hem och så låg jag i solen och värmde mig i någon timme innan jag gick in igen. Nu avslutas dagen på absolut bästa sätt, TACOS!
Och sen senare kommer Axel. Shit va nice!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: