Duktig flicka

Dagen idag har varit sjukt lång och Väääldigt händelserik må jag säga!
Åkte ju då till Axel igår kväll nån gång och hade det trevligt. vi åt jordgubbar, kände lite på vattnet, kollade tv och tog det bara allmänt lugnt. Vi kommer ikke ses på en vecka och en dag nu och det känns feta långt faktiskt. Hur långt som helst typ.
Vaknade iallafall där runt halv åtta kanske så vi myste kvar i sängen en timma innan jag var tvungen att dra hem och han dra i väg mot Lysekil.
Sen jag kom hem har jag typ packat hela dagen. Skrivit packlista, prövat outfits, kollat resväska. Ja ni vet. Har även hunnit med att städa garaget åt pappa och tvättat husvagnen med Alice och Emil. Bara såndärnt nödvändigt skit har jag gjort. Sen har jag även underhållit Axel med bondefrågesport då han suttit i bilen halva dagen för tjaa, jag är världens bästa flickvän, haha. Nej men typ så.
Morgondagen lär bli minst lika hektisk då jag ska packa det sista, städa huset, fixa mig själv och kanske måla lite innan vi åker iväg neråt i Sverige! Ska bli kul ändå!

Har förövrigt inte en enda vettig bild från idag så här är en gammal egobild från tidigare detta lov.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: