5100R

Chacha bloggen
Skrev aldrig nått igår, väl medveten om de. Sorry vänner! Gjorde väl inget speciellt, typ klöv lite ved, städade, fixade, donade, gjorde absolut ingenting och träffade Axel på kvällen, badade med kläderna på och kollade fotboll på tvn. De va en nice kväll med jag hade ingen lust alls att blogga innan jag somnade. Inte mitt fel okok.
Idag har också vart en fin dag. Inte ett dugg har jag gjort! Bara sovit och chillat. Haha det har varit så sinnes varmt att jag blivit helt lat! Inte så bra, faktiskt. Nu på kvällen har jag som vanligt umgåtts med min pojkvän dårå. Helt underbart. Ätit både tacos och glass och dessutom fått åka med i nya traktorn, uuuuh svårslaget! inte sant?
Väldigt fin traktor dedär, och väldigt fin traktor förare. Vet inte om det kan bli så mycket bättre. Förstår att ni är avundsjuka.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: