lilten julafton.

så sant som det var sakt, mamma kom hem för halvtimme sen kanske med fyra paket till mej och alice. Paketen inehöll en skidjacka till alice en ficklampa till mamma och två tröjor till mej. Precis vad jag behövde! 
 
En vit stickad tröja från Hollister och en galaxy tröja från max. 
 
 
Har dock lite blandade kännslor om galaxy tröjan. Den är ELEKTRISK. vilket är jobbigt men det ska väl gå endå! haha. Nu ska jag duscha innan jag bestämmer mej för vilken av dom nya tröjorna jag ska ha på mig imorgon! 
Jag vet inte om det är min dator som är cp, eller om jag är sådär bred.. haha men what ever, #YOLO typ.
 
 
 


Postat av: Quihnn
2013-01-18 - 00:21:13

Oh vart köpte du den där Galaxy tröjan ovo Såg bara att du skrev Max men ingen länk o hittade inget på internet D:

URL: http://illustreraren.beldo.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: