Goalball

Den här torsdagen har varit bra. Skrattat så jag började gråta när mina kompisar spelade goalball på idrotten, i samma veva som jag blev skrattad åt när jag försökte spela själv. De där med att vara blind är inte så lätt inte! Hahah!

Åkte hem direkt efter skolan men bara 2% batteri kvar på mobilen.. De tackar vi Richard för. Fick sitta och lyssna på bussens motor ljud hela vägen hem...så det var trevligt. Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt. Kanske borde sätta mig med läxorna snart eftersom jag troligen inte kommer ha någon lust att göra dom i helgen. Jaja..
Väntar just nu ivrigt på att mamma ska komma hem! Hon har nämligen hämtat ut 4 paket på posten idag och förhoppningsvis är det nått till mej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: