Första skoldagen

Det var så otroligt svårt att vakna imorse, ska ni veta! hade tänkt hinna blogga lite innan skolan men sånt hade jag minsan inte tid för då nej. Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag..
Första dagen nu efter lovet var det inget fel på! Skrattade och hade roligt dagen igenom. Dessutom är jag otroligt motiverad för att få bra slutbetyg nu i nian också. Allt med skolan känns bara alldeles super bra just nu, så det är ju härligt!  Efter skolan kom jag, Wilma och Carlotta överens om att en kaffe då och då inte räknades som onyttigt och gick och fikade. Chai latte för mej, heaven! en muffins delade vi också på men de tränar vi bort imorgon när vi ska gymma, så det är lungt, haha.
Nu ska jag gå och välja outfit för imorgon sen blir det pankaka till kvällsmat, mums! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: