Details

Något jag absolut älskar, det är nagelack! Så himmla fint! Ett snyggt nagelack är en väldigt fin detalj som defenitivt kan verkligen förgylla en outfin riktigt ordentligt! Dessutom tycker jag det är extremt kul att måla och göra olika designer och liknande. Tänkte att om jag har blogg torka sådär nån gång i veckan så är det ju perfekt att lägga in olika nagellacks designer, tips och trix och liknande. Därför finns nu en ny kategori här som heter nails och där jag då och då kommer lägga upp olika designer och hur man gör och så. Hoppas ni tycker det verkar som en bra ide. 
 
 
såhär ser mina naglar ut just nu. Ett gemonskinligt baslack med guld tippar. Nagelacket köpte jag innan nyår precis och det är redan väl använt! Super snyggt och väldigt enkelt!
 
1. måla hela nageln med genomskinligt baslack.
2. måla tippen/så mycket av nageln du känner för (jag tog ungefär en tredjedel) med ett tunt lager hudfärgat nagelack. (så att det inte ska synnas igenom eftersom guldglittriga nagelack oftast är vanliga genomskinligalack med glitter i)
3. måla sedan över det hudfärgade nagelacket med ett guldglittrigt. Jag valde att blanda två olika guldglittriga nagelack för att få mer effekt. måla två lager och låt torka imellan. KLART!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: