Torsdag

Dagen var faktiskt helt okej. Mitt glada humör från gårdagen har klistrat sej fast sol superlim så det är ju bra.
Missade kören på grund av mitt tandläkar besök. Kom bara de sista minuterna och hann precis med att sjunga highwayman i alla stämmor. Ååh vad fint det låter! Planerade sen dans på idrotten, och drack choklad milkshake på hemkunskapen. Vilken superdag skulle jag vilja säga! Efter skolan gick jag, Ellen, Axel, Richard och Ludwig en sväng på stan. Trevligt, trevligt. När grabbarna skulle äta subway drog Ellen och jag vidare och mötte sedan Mathilda. Mathilda och jag har förövrigt varit sjukt nyttiga! Gick rakt förbi de billiga äppelmunkarna och mot hyllan med kesella och keso. Ett paket vindruvor åt vi också. Duktiga tjejer!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: