Sjukstuga

När jag är så pass sjuk att jag inte ens orkar blogga, då är jag ganska så väldigt sjuk kan nu förstå. Faktum är att jag i två dygn nu spenderat all min vakna tid i soffan och hostat sönder av ansträngningen av att bara gå till köket. Jag vet knappt hur mycket snö det är utanför dörren. Det är inte bra... Tror jag är hemma imorgon också så jag blir riktigt frisk tills vi ska upp och åka skidor nästa vecka.
Imorgon är det alla hjärtans dag också! Ser verkligen fram emot att sitta här helt ensam och hosta bort den. Jajamän!

Mathilda har nästan gjort klart vår dräkter också! Sjukt taggad inför Skövde asså!
Kommer bli grymt bra.
Tog bilderna från Mathilda blogg. Har inte precis tagit några egna på sistone haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: