Seg uppdatering

Har ingen speciell anledning till den sega uppdateringen faktiskt... Ber om ursäkt till ni 10 personer som ivrigt tittar in varje dag. Jag älskar er! Höhö

Dagen har varit helt okej! Var sjukt seg och trög i allmänhet men de gick. Eftermiddagen va bättre. Gick en sväng på stan med Ellen, Carlotta och Mathilda. Sen satte Mathilda jag och Ellen oss på donken och åt så nyttigt vi bara kunde. Satt där i flera timmar som vanligt och snackade om lite allt möjligt. Så det var trevligt. Vid sex gick jag och Mathilda vidare till dansen och tränade en timma.
Min mobil kamera har gått varm idag. Så sjuuuukt många bilder jag tagit. Ganska ovanligt för att vara mej faktiskt. Brukar endast ha ett tretal bilder i kamerarullen efter skoldagen. Slängde ihop ett litet fint collage med några av fototillfällena. Svartvitt som vanligt❤❤❤❤❤❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: