Facerape delux

Vill inte direkt säga att dagen var bra, men inte heller att den va dålig. Hade världens bitchigaste lärare på hemkunskapen, så dagen började ju verkligen på absolut bästa sett.
Men jag har lärt mej en hel del idag! Bråka ALDRIG med Richard Wehinger. Blev dragen i håret tills hårbottnen var alldeles öm. nypt och stucken med stift penna..men de va värt de! ända tills han fick tag på min mobil och ja..när jag väl fick tillbaka den hade jag typ 0 appar, följde 10 pers, inga kontakter, raderade konversationer, 14% batteri, och kommenterat fula randomsaker på folks bilder... Kändes otroligt bra. Eller inte! Ville bara hem och lägga mig i sängen men ja, insåg att jag hade träning och mötte Mathilda på stan. Vi käkade pasta huset och snackade. Alltid lika trevligt! Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. Imorgon blir de nationellt prov i svenska, tagga!

Några av de charmiga bilder jag hade i mitt kameraalbum efter denna dag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: