Tredje advent

Det har varit en mycket trevlig helg skulle jag säga. Hade uppvining hela lördagen och spenderade den med mathilda, ebba och malin och massa andra dansare såklart. Vi åt ming till lunch och hade det så trevligt så. Danserna gick också relativt bra vilket ju var bra. Lördag kväll blev det middag i skogstorp vilket såklart också var super trevligt. Efter det sov jag hos Axel och har nu spenderat min söndag där. Tredje advent idag. Helt sick! jag har längtat efter julen såååå länge och nu är den äntligen snart här, overkligt, nästan. Haha. Band en julkrans idag också, hur duktigt var inte det? 
Jusst nu mår jag inte alls bra känner jag. Fryser som skjutton fast jag ligger helt nerbäddad med mjukisar och två tjocktröjor. Usch! skönt att det bara är 4 dagar kvar i skolan! ooootroligt skönt att hösten gått så fort!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: