Nordiska mästerskapen

Jag hade faktiskt bloggat i helgen men av någon andledning publicerades det inte... som vanligt dårå.
Men iallfall har helgen varit bra, men helvette vad trött och seg jag är nu! Har aldrig dansat på mycket, haha. det vad ju både NM och extra tävling så. Gick hyffsat iallfall och jag är nöjd. på NM kom jag 16/32 så halvvägs. Det var mycket snabbare tempo än vad jag är van vid och jag dansade inte alls bra haha så det var ändå okej. I paren gick det betydligt bättre och vi kom fyra och blev därmed bästa svenska par, vilket kändes riktigt grymt! På christmas cup, extra tävlingen slutade vi som 3:a och i singeln kom jag precis utanför finalen vilket så klart alltid är tråkigt. 
Kom hem vid 22 i går efter en måltid på chopchop och borstade bara ut puffluggen, duschade och gick sen och sov, så himmlaaaa trött, shit alltså.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: