Julafton imorgon!

Julafton imorgon och så sjukt peppppppp, hahah nej men seriöst det var längesen jag hade sånhär julkännsla och då är det inte ens snö ute, knas jööö.
Åkte till Axel igår för att julmysa lite och byta julklappar och så. mycket trevligt. Vi har även spelat en del DS hahah. 12 år typ.. men går man in för spelet så! Sen vid lunch kom hela släkten hans och vi åt och lekte lite. Sen vid halv fem åkte jag hem till min egna familj och nu är det sista julstöket fixat och klart. Har även målat naglarna och ska nu äta lite julmat till kvällen. Monopol spelande lär det ju också bli natten lång. Mamma har nämligen köpt ett och jag har inte spelat i hela mitt liv, så det blir säkert skoj!
 
Det väääärsta som finns är när nagellacket blir fult och kladdigt med det tog för lång tid och är för jobbigt för att ta bort och göra om... ska leva med detta över jul iallfall
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: