15 dagar kvar

Idag är det onsdag. Och alltså jag är sååå kluven om onsdagar. Det är VÄRLDENS VÄRSTA dag. Idrott och franska, jag menar vilken jubelidiot la de två värsta änena samma dag!?
ska iallafall inte vara med på idrotten idag och nu på teorin är jag 100% klar vilket gör att jag kan sitta och chilla och blogga istället, najs jööö. 
Efter skolan ska mina kompanjoner fika men jag tror tyvärr inte jag kan hänka. Sista bussen går nämligen hem vid halv fyra så ja.. men vi får se. 
Kan inte sluta längta efter jul, faktiskt. Ska bli så gaaalet skönt med jullov och även om jag hatar att köpa julklappar och allt sånt, för det är ju så svårt att veta vad alla vill ha så ska det ändå bli asmysigt, haha. 
 
mysig vinterbild från förra året. Längtar även till att fota i snön.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: