UPDATE

Nu va det riktigt längesen! Och det ursäktar jag så mycket för. Har gjort så mycket att jag liksom glömt bloggen lite. Inte min mening.
Har för det mesta vart med Axel, typ bott hos han hela helgen. Det har vart väldigt trevligt! Vi har jobbat. Eller ja, vi och vi. Vet inte om jag gjort så jätte mycket nytta mer än sällskap men ändå! Målat har vi iallafall gjort. Riktigt fint blev det! Sen i söndags dubbeldejtade vi med Wilma och Herman. Badade i poolen och sov i husvagnen lite sådär, så det var ju trevligt. Faktiskt så trevligt att se folk från gänget att vi bjöd in de som inte var bortresta till Wilma igår och sov här tills idag. Även de var nice. Joodå!
Nu idag väntar fika på stan med den ändå flickan i vårt gäng som vi inte såg igår. Och sen ska lilla jag handla tacosaker och bege mig mot mathi så hon kan laga tacos åt mig när hon kommer hem. Sen ska jag bo där till onsdag och SEN mina vänner, vet jag inte vad jag hittar på. Säkert spendera massa tid med min Axel då han flyttar alldeles för snart.

Svartvita bilder från de dagarna jag varit lite off




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: