SAMED13A

Dagen har varit alldeles super faktiskt! Inte för klassen eller skolan eller så då meeeeen haha.
Vaknade super tidigt och hade hur mycket tid som helst på mig att göra mig riktigt fin för första skoldagen. Fixade mig i timmar typ haha. Väl på stan mötte jag både Wilma och Ludwig, mycket trevligt eftersom jag inte sett Ludwig på hela sommaren.
samlades runt 9 och var kvar till 10. gick as fort typ haha. Fick information och lite så. Klassen var väl helt okej den med. Mini bara haha.
Efter 10 träffade jag Wilma och några från hennes klass. Sen går vi ut genom dörren och vem står där? Jooo, CARLOTTA! Shit vad glada vi blev! Haha snacka om överraskning! Vi fika och åt och fika lite till, alla tjejor. Även Richard satt med och snacka en stund så det var ju jätte trevligt. Nu är jag hemma i min säng igen. Lär dock inte ligga kvar här speciellt länga då jag har en del att göra. Trååååk




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: