Glad dag

Har haft en väldans fin dag idag måste jag säga! Gick upp och var sådär pigg och glad, åt en super frulle, bytte om och rullade iväg mot staden. Kollade på underbara hem på inrednings stuff. Typ bland de bästa jag vet. Ikea liksom <33333
Köpte iallafall inget till mig själv där konstigt nog. Även om jag behövde lite. Menmen. Drog vidare till Tuna där jag köpte lite kläder till skolstarten. 18 dagar kvar. Driver duuu. Palla. Jag vill bara gå till Djurgårdsskolan me mina fina vänner och ingen annan stans PUNKT SLUT. Usch!
Köpte iallafall två nya tröjor och en jacka, som jag redan älskar. Så nu känns de ändå lite mer okej med höst. Fullkomligt H A T A R hösten så det är ju bra. Haha. nu ska jag sova! Imorgon väntar chilldag såklart och så till Axel mot kvällen. I helgen väntar även massa skoj att se fram emot!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: