Flottrace

Idag var det flottbygge och flottrace som stod på schemat. Det gick sämst! Hahahah men det är okej. Vi var glada ändå, hyfsat iallafall. Skulle bli riktigt förvånad om vi vann på ens någon gren men ja.. Det var ju lite kul iallafall! Efter skolan glömde jag helt bort att vi skulle träffas tjejorna en snabbis och åkte direkt hem. Väl hemma vart jag sjukt sötsugen och gjorde brownie in a cup med massvis med glass. Mmmmm.
Sen väntade jag på skjuts och när pappa kom hem åkte jag iväg till Axel. Myspys. Har vart där hela kvällen tills jag blev hämtad vid 10.
Nu ska jag sova för jag är sjukt trött. Undra hur det blir när dansen börjar nästa vecka. 10.000 gånger värre antar jag. Hur ska man hinna med skolan, kompisar, pojkvän OCH 6 timmar dans? Kan jag klara det? KLART JAG KAN! Wooooo





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: