Fler sånna här dagar tack!

Dagen idag har varit rena drömmen! Sovmorgon, och behövde knappt stressa alls faktiskt. Kom till skolan, hade en lektion vilket var idrott, och fick sedan sluta och gå hem. Hur nice som helst! Fick även skjuts av mami hem så kom hem as tidigt! Typ innan 12. Gick en sväng med vovvarna och övningskörde över en timma med pappa. Gick bra och var super kul! Sen kom Axel och underhöll mig. Älskling❤ känns lite sådär att vi bara kan träffas onsdagar i veckan. Om man inte räknar helgen då. Men sen måste jag ju tävla då.. Haha aja, de löser sig!
Lyckligt vis för mig glömde han sin tröja här så just nu har jag det jätte mysigt i hans förstora tjocktröja. As nice. Ska försöka hålla mig vaken ett tag till då jag har en del roliga sms konversationer att hålla vid liv haha. Annars blir det nog godnatt för min del! Syns imorgon!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: