Dancing queens

Idag har jag verkligen skrattat mig igenom dagen. Vad har jag varit så skrattig för? oftast i helt fel tillfälle också hahahah. Ni vet när man liksom tycker nått är jättekul och så verkligen kämpar man för att hålla det inne fast det är så sjukt svårt så man ser helt säkert helt handikappad ut? Så va jag idag. Heeeela dagen. Världens roligaste media lärare hade vi också så hela förmiddagen vart ju rätt jobbig med massa skratt. Orkar inte med mig själv, haha.
Efter skolan drog jag direkt till dansen för 1 timmas hiphop. Umgicks med Ebba, Malin och Mathilda i pausen och hade sen två timmars disco. Aldrig svettats så mycket. Känns verkligen att det har vart sommar! Nu ska jag äta ett äpple och duscha innan jag kryper ner i sängen. Gonatt vänner!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: