Säljer fika och grejer

Bloggade aldrig om dagen igår heller. Börjar bli sämre och sämre på det här märker jag. Förlåt mig!
Slutet på onsdagen gick fort så det var bra. Älskar när vi får chilla bort hela körlektionen, haha. Efter skolan åkte jag moppe med Axel hem till honom och var där till kvällen. När jag kom hem gick jag och la mej. Så trött var jag. Är även sjukt trött just nu. Ligger i en fåtölj i stadshuset där vi sålt fika hela kvällen. Men det har varit rätt trevligt faktiskt! Hela dagen har varit skapligt trevlig. Chillade de mesta lektionerna och så ägde vi på orienteringen på idrotten. Härlig känsla må jag säga! Hahah!
nu väntar den 20 minuter långa bilresan hem och sen blir det sängen. As nice!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: