Powerwalk

Vaknade runt 10 idag. Gick upp, åt lite frulle, fixa till mej, satt i solen och chillade lite innan jag gick och mötte mathi vid bussen. Vi gjorde inge speciellt. Satt och snacka i solen på altanen bara. Klockren 3 typ blev vi hungriga så vi bestämde oss för att ta bussen in till stan och käka subway innan träningen. Man måste gå drygt 3 kilometer för att komma till min busshållsplats och vi var lite sena så vi fick powerwalka haha. Väl framme upptäckte vi att bussen inte gick. Så hungriga som skjutton bestämde vi oss för att gå in till kjula och käka pizza. Vad gör man inte lixom? Haha
Nu sitter jag och målar naglarna, sen ska jag kolla efter kläder att ha på sig på lördag. Det är inte lätt de där med kläder Asså. Kan aldrig bestämma mej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: