Onsdag!

Mina tankar för dagen vara alldeles perfekt rätta. Dagen var mycket bättre än gårdagen! ALLA lektioner var sjukt chill och det hela dagen gick fort, och då brukar ändå onsdagar vara den värsta dagen på hela veckan. Men inte denna onsdag, vilket länder grymt skönt. Sen fick alla mina kompisar gå hem innan lunch när jag behövde vara kvar och läsa franska.. Sööög haha men till och med det var okej då snällAxel stannade kvar och höll mig sällskap medan han väntade på skjuts. Tog bussen hem vid halv tre. Kom hem, la mig i sängen och pratade i telefon med Mathilda i flera timmar. När jag la på somnade jag, när jag vaknade åt jag och här är jag nu. Dagen har faktiskt varit super. Väääldigt chill! Nu ska jag chilla vidare! Vi hörs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: