Lyckad tävling

Har vart en otroligt bra tävling idag! Allra bäst i disco singel då jag kom två. Så himla skönt! Brukar alltid gå så dåligt och nu så fick jag både pokal och prick! Dagen fortsatte bara bättre med final platser i alla grenar och även en till pokal i disco par. I hiphop par kom vi 4a och i singeln 5a tror jag. Men jag är sjukt nöjd ändå. Tyckte jag presterade grymt bra iallafall. På hem vägen stannade vi på donken så tog lite extra tid att komma hem, men det gick skapligt fort ändå. Nu är pokalerna fint placerade på hyllan och jag ligger nerbäddad i sängen. Nu ska det bli skönt att sova. Ska sova riktigt länge imorrn och sen på eftermiddagen tror jag jag skulle träffa Axel en stund så det blir ju trevligt. Men nu ska jag sova. Nattinatti!

lägger upp fler bilder imorgon. Pallar inte fixa massa just nu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: