Knäskydd och vanzzzzzzz

Har haft en helt okej dag! Ska inte alls klaga då jag bara chillat hela dagen lång! När jag tänker efter har vi inte gjort nått vettigt alls faktiskt, haha. Började med nationella i historia. Efter fick vi ledigt typ hela svenskan så vi åt och satte oss sen i solen och njöt av värmen. Franskan kollade vi film och kören planerade vi konsert.
A S C H I L L !
Sen behövde jag inte ens åka buss hem utan åkte med Axel. Snacka om härligt. Hatar att åka buss. Så det var naaajsss
Väl hemma väntade mitt super fula knäskydd. Men bara att sätta på sig och hålla käft. Verkligen längtar tills jag ska ha de hela dagen i skolan... Haha nej men det är inte så tokigt. Bara knät blir bra är jag nöjd! Har som sagt haft en super bra dag och som extra plus i kanten kom mamma hem med mina otroligt efterlängtade vans! Snacka om att jag blev glad! Och nu ligger jag här i min säng med mina vans och mitt knäskydd och lyssnar på musik. Hur najs som helst!
Najs är förövrigt mitt nya favvo ord, najzzz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: