Jag vill sova.

Jag vill sova, det är den enda tanken som befunnit sig i mitt huvud idag. Vaknade av sol helvettet typ klockan 8 efter att ha sovit i drygt 4 timmar. Var svin hungrig, as trött och bara allmänt seg. När senare Ellen kom ut från sitt rum gick jag, Ellen och axel ner och åt lite cupcakes från gårdagen. Smarrigt! Var kvar hos carre till halv ett kanske och bara pratade och chillade. Sen hämtade pappa mej och Axel och vi skjutsade hem Axel och sådär.
Lagom till tre fick vi besök av släkten. Det var super trevligt men jag var så sjukt trött! Fick massa fint! Men Så fort dom åkt la jag mej på sängen och lyssnade på musik. Somnade efter ett tag och vaknade nyss. Ska gå upp och fixa mej för natten och sedan ta mej tillbaka till sängen. Jag ska se till att sova många timmar inatt så jag är pigg tills imorgon. Måndagar alltså <3333 nä men nu ska jag fortsätta min skönhets sömn. Natti!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: