en närmare titt

vaknade vid tolv idag så sov ut riktigt ordentligt, så himla skönt! jag älskar att sova! haha. 
Har varit vaken ett tag nu och har absolut inget att göra! Hemma själv och grejer.. inte så kul som det låter, faktiskt. har inget speciellt att göra resten av veckan heller. Får se till att släpa hit nån så jag slipper ha så tråkigt! 
Ska väl försöka göra lite vettiga saker, typ som att plugga och städa men vi får se om jag orkar haha. Just nu hade jag iallafall tänkt kolla lite pretty little liars. Det är så sjukt bra! GAAAH! 
Har föresten tagit lite bättre bilder på tröjorna jag och mathilda pysslade fram. Älskar att det är både sköna, snygga, billiga och sommriga!
 
 
 

 
tog på men shorts bara för att matcha lite bättre och för att ja, jag vill ha sommar. helst typ nu! Och jag vet att jag borde klippa det lite snyggate i uringningen men det ska jag fixa, när jag känner att jag orkar. haha.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: